Kurssitukihakemus yhdistykseltä

Kun aiot hakea liiton järjestämille kursseille, voit anoa osallistumiskustannuksiin tukea ja päivärahakorvausta yhdistykseltä. Liiton järjestämiin tilaisuuksiin suhtaudutaan myönteisesti ja tukea myönnetään budjetin mukaan.

Toimintaohjeet:

1. Ennen koulutukseen ilmoittautumista ota yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan Pasi Perkiöön puh. 0400907494 (149JHL@gmail.com)  hän antaa sinulle ohjeet ilmoittautumiselle.
2. Täytä alla oleva lomake ennen koulutukseen hakemista ja paina Lähetä-nappia.
3. Yhdistys käsittelee hakemuksesi seuraavassa hallituksen kokouksessa ja ilmoittaa sinulle tukipäätöksestä.
4. Hae kurssille liiton toimintaohjeiden mukaisesti.
5. Suoritettuasi kurssin toimita jäljennös kurssitodistuksesta ja tilinumerosi yhdistyksen puheenjohtajalle: 149jhl@gmail.com.  2022 vuodesta alkaen tarvitaan myös sotun loppuosa tulorekisteri-ilmoitusta varten.

Täytä lomakkeen kaikki kohdat!

Kurssitukihakemus