Koulutus

Liiton koulutustarjonta on monipuolista ja osaavaa. Tarjolla on kaikille jäsenille ja aktiiveille sopivaa kurssitoimintaa ja muuta opinnollista tarjontaa. Koulutusesitteestä ja sähköisestä kurssikalenterista näet, kuinka monipuolista koulutus JHL:ssä on.

Yhdistys suhtautuu positiivisesti liiton järjestämiin koulutuksiin ja tukee niitä mahdollisuuksien mukaan.

Aluetoimisto kouluttaa

Liiton valtakunnallisen koulutuksen lisäksi myös aluetoimistot ja paikalliset yhdistykset järjestävät koulutusta. Järjestöllisen ja edunvalvonnallisten kurssien lisäksi löydät myös joka vuosi vaihtuvia ammatillisia opinto- ja neuvottelupäiviä.

Kaikista oman alueesi kursseista saat lisätietoa lähimmästä JHL:n aluetoimistosta, Motiivi-jäsenlehdestä ja liiton nettisivuilta Aluetoimistot -osiosta, sivun alaosasta.

Yhdistysaktiivien opiskelussa tukeminen

Yksityisten alojen JHL ry haluaa tukea aktiivisten jäsentensä kouluttautumista ja itsensä kehittämistä. Yhdistyksen hallitus myöntää opiskelustipendejä vuonna 2022 valmistuneista tutkinnoista, kursseista ja koulutuksista. Opistelustipendiä haetaan valmistumisen jälkeen.

Vapaamuotoiset hakemukset perusteluineen ja todistuksen kera tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen: 149jhl@gmail.com. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja niistä päätetään tapauskohtaisesti yhdistyksen budjetin puitteissa.